Κυριακή 8 Μαΐου 2022

Μάνα, μητέρα, μανούλα, μαμά ...

  Χρόνια πολλά,  μανούλες !!!
           ΑΝ  ΗΣΟΥΝ...
                                   
                                               
                                                                                         
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
"Αν ήσουν, μανούλα, λουλούδι ,τριαντάφυλλο θα ΄σουν τ΄Απρίλη
στα μαλλιά μου στολίδι ακριβό, χαμογέλιο ανθισμένο στα χείλη.
Αν ήσουν, μανούλα τραγούδι, της αγάπης θα 'σουν μπαλάντα,
στην καρδιά μου να δίνεις το χτύπο, στη ζωή μου μελωδία για πάντα.
Αν ήσουν, μανούλα, αστέρι, το λαμπρότερο θα ΄σουν στην πλάση,
στη χαραυγή μου ο Αυγερινός, κι Αποσπερίτης σα σκοτεινιάσει.
Μα δεν είσαι, μανούλα, λουλούδι, μήτε αστέρι, μήτε τραγούδι,
είσαι όμως για μένα η μία, και αγάπη και φως και μελωδία. "

                  Tania Manesi
 
Γι ' αυτό... (Πατάμε μέσα στην καρδούλα ..) 


 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   Για σένα, μανούλα...
 που είσαι το Άλφα και το Ωμέγα της ζωής μας...
      
  Για τη δική μου μανούλα... 
 

 
 
                          Σ' αγαπώ πολύ, μαμά !
 
                                                                                      
           

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου