Παρασκευή 29 Απριλίου 2022

Με ένα βιβλίο...ταξιδεύω !

Καλημέρα,  αγαπημένα μου !

Πώς  είστε σήμερα ;  

 

Είμαστε όλοι έτοιμοι  για τη ...λύση του τελικού γρίφου ;

Τώρα ...για να πω την αλήθεια , είμαι σίγουρη ότι όλοι σας έχετε  βρει και το 

τελευταίο "κρυφό στοιχείο"... και σίγουρα έχετε λύσει  τον τελικό γρίφο !

Και σίγουρα όλοι περιμένετε το ...έπαθλό σας ! 

Και φυσικά ...σας αξίζει ! Μετά από τόση προσπάθεια ! 


Μένει όμως ...να κάνετε κάτι ακόμα ! Τι είναι αυτό ; 

Μα η ...τελευταία σας αποστολή !!

 

Ακολουθήστε τις οδηγίες  ώστε να την εκτελέσετε και 

συλλέξτε το... τελευταίο  "κρυφό στοιχείο" ! 

8η   αποστολή : 

 Πατήστε στις παρακάτω εικόνες . 

Και...όχι ! Σήμερα δεν έχετε να ακούσετε - διαβάσετε , 

κανένα βιβλίο ! Για δείτε !


 

8η   αποστολή : 

     Στο Πρόχειρο τετράδιό σου :

 α) Συμπληρώνω τις  φράσεις, με δικά μου λόγια :

 '  Με ένα βιβλίο...                             

 " Για μένα το βιβλίο είναι...

 β) Γράφω  ένα χαϊκού με τη λέξη " βιβλίο" . 

  Στη συνέχεια  σε μία σελίδα Α4 , ζωγραφίζω  το " χαϊκού '' μου ! 

  (Μην ξεχάσεις να μου τη φέρεις την Τρίτη, στο σχολείο ! )

 χαϊκού    =  Ένα ποίημα χαϊκού αποτελείται συνολικά από 17 συλλαβές, 

  ( 5-7-5 συλλαβές ),  σε 3 στίχους.            (Θυμάστε ;)                                            


γ) 8ο  κρυφό στοιχείο :  Το... χαμένο γράμμα  της λέξης   :

"  Κάθε βιβλίο όμορφο , 

φίλος μου και το ξέρει

πως με κρατά και το κρατ _ 

σφιχτά από το χέρι !   "

(Αν το βρήκες , γράψε το στο 8ο και τελευταίο άσπρο κουτάκι,

 του φυλλαδίου που σου έστειλα.)

 

Και αν κατάφερες να κάνεις όλα αυτά ... δε μένει παρά να σου πω...

...Συγχαρητήρια ! Έφτασες στον τελικό μας στόχο !

Κι εγώ,  πραγματικά είμαι πολύ περήφανη για εσένα !!!

 

Το έπαθλό σου θα σε περιμένει  την Τρίτη στο σχολείο ...

   Καλή επιτυχία για άλλη μια φορά ! 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου